13. 01. 1594.

Drage čitateljice i čitatelji.

Još jednom Vam želim sve najbolje u novoj 2018. godini. Nadam se da ste se dobro proveli za Novu godinu i da ste se odmorili kroz božićne praznike.


Osim svega najboljeg Vama i Vašim obiteljima, najviše želim da Vinko Zulim odstupi s vlasti, jer će Vaše obitelji od toga najviše dobiti.

U ovu godinu uvodim i neke promjene na Segetkoj Komediji. Najvažnija promjena je svakako to što će Segetska Komedija od sada pa nadalje izlaziti prvi petak u mjesecu! To ne znači da će sadržaja biti manje, već ću se potruditi da sadržaj bude kvalitetniji.


Osim toga, glavni razlog ove promjene je taj što sam kontaktirao brojne zainteresirane mještane za izlazak u javnost, za ljude koji će u budućnosti preuzeti naše mjesto. Zbog toga neću izlaziti s novim informacijama svaki petak, već (kao što sam gore i napisao) jednom mjesečno, kako bi mogli kvalitetno raditi u tišini.

Segetska Komedija izlazi već tri godine.

U tom razdoblju se puno toga desilo; nekad više, a nekad manje aktualne i direktne vijesti.

Bilo kako bilo, cilj je ostvaren – a to je da se skupi što veći broj nezadovoljnika Vinkom Zulimom, SDP-om i svih ostalih koji su „kontra“.

Vjerujte mi, skupilo se jako puno ljudi.

Ali o svemu ćemo pisati, vremena ima i neka mašta malo peče.

Danas bi volio pisati malo o rođendanu mjesta Seget, odnosno njegovog osnutka 13. 01. 1594. godine.

Kada se već nitko od onih koji bi trebali sjetiti nije sjetio Segeta, onda će Segetska Komedija posvetiti jedan post tome.

Ipak je to dio nas, naše povijesti.

Žalosno je da nema nekakve proslave, barem male u prostorijama zgrade općine. Zar nije tužno što se nije odala počast našem mjestu koje je u početku bila kula (a u kojoj se danas drže kokoše i kariole – sramota!), mjesto koje je poprilično izraslo, ima jak nautički centar i jak turistički faktor…

Ovako ga samo pamtimo kao mjesto koje već 25 godina pljačka šaka ljudi.

Većina ljudi ni ne zna za njegov osnutak, nema pojma ništa o Segetu!

Imam osjećaj kada bi pitali ljudi tko je izgradio kulu 1594. godine, da bi većina njih odgovorila Vinko Zulim!

Pomalo mi je teško gledati druga mjesta kako drže do svojega i s ponosom obilježavaju svoj rođendan, a za Seget se ništa ne zna.

Zna se tko je načelnik i tko je vlasnik koje koncesije.

To je jedan od razloga zašto sam započeo Segetsku Komediju.

Kad sam počeo bio sam sam u svom nastojanju i cilj mi je bio okupiti ljude oko sebe koji će u budućnosti staviti Seget gdje mu je mjesto.

Svi su mislili (i nadali se) kako će se s vremenom Segetska Komedija ugasiti. Ostao sam uporan do kraja i u svakodnevnom sam kontaktu s ljudima koje nije star. Nisam htio ići na uobičajenu varijantu skupljanja ljudi, pa se znaju koji su, pa se prodaju.

To nikada nije dobro prošlo, a ni neće.

Nova su vremena, vremena kriptovaluta (nemojte ih u Općini pitati o ovome). Stari kov vrijeme polagano gazi.


Uskoro će ih i pregaziti.

Primjedbe