Pripreme za novu sezonu

Drage čitateljice i čitatelji!

Izuzetno mi je drago što sam prošli vikend bio u Segetu, jer se sam dug put isplatio.
Svjedočio sam nekim velikim projektima u tijeku na području Segeta.

Prvi na koji sam naišao je bio rekonstrukcija terase na plaži Medena.


Dakle, nakon dvije godine Končar konačno kreće u neke radove s Hotelom.

Sjetio se svih obećanja, planova, mazanja očiju i sličnih zavrzlama.

Mišljenje većine ljudi je da je to fantastična stvar, jer napokon će se ono područje malo uljepšati, dolazi sezona, dolazit će kvalitetniji gosti…

No meni je to sve nekako upitno, jer istodobno su kasnile plaće par dana u Brodotrogiru, (po prvi puta otkada ga je Končar preuzeo).

Koliko čujem od ljudi unutar Brodotrogira sudbina im je ponovno neizvjesna.

Svakodnevno čuju po stotinjak različitih priča što će biti s njime..

Država navodno nema više obavezu servisirati troškove Brodotrogira pa to sad mora Končar. Očito je zaštekalo tako da se sada prebacuje malo na Medenu kako bi tamo sisao državu, mazao oči narodu i punio svoje džepove dok ga je baš briga i za škver i za Medenu

Iskreno se nadam da za koju godinu i jedno i drugo neće biti napušteni i zapušteni objekti…

Drugi veliki projekt na koji sam naletio je nova birtija (čitaj praonica novca od sumnjivih djelatnosti) koja se otvara u zgradi Općine u Segetu.

Da, koliko čujem u prostoru zgrade općine, gdje je bila ljekarna, otvara se nova seoska birtija u ˝vlasništvu˝ Joke Mitra, tog velikog ugostitelja.

Uskoro će se radno vrijeme skratiti do 11:00 kako bi svi mogli biti u novom Caffe baru!

Vlasnik je po navodnicima jer tko zna tko je u biti vlasnik. Joke je, ništa drugo nego budala, koja voli da se o njemu priča pa tako svojim imenom prekriva neke druge ljude koji su u biti pravi vlasnici tih ugostiteljskih objekata i koji služe kao poligon za pranje novca od tko zna čega.

A čega sve ne, ako mene pitate…

To je baš lijepo. Općinari više neće za vrijeme marende šetati do vjernog im Jurice nego će moći samo niz stepenice i nalazit će se u novom top okupljalištu u Segetu.

Da se podigne popularnost birtije predlažem vlasnicima da ga nazovu Caffe bar „Heroj Virulica 491“.

Već vidim pametne glave kako sjede unutra, ispijaju kavice, kroz prozor gledaju omraženi im spomenik, razmišljaju o svojim životima kojeg svakodnevno fasadiraju, a u konačnici su to jadni i nesretni ljudi koji imaju probleme u kući gdje god da pogledaju.

Kada bolje razmislim, veselim se odlasku u novi Caffe bar da to i sam posvjedočim!

Primjedbe

  1. di ste segecani moji?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uvik ista priča daj nešto nova, jel ti smeta čisti hrvatski zrak ?

      Izbriši
    2. jebo te taj tvoj zagadjeni zrak u guzu

      Izbriši

Objavi komentar