Zidam kuću trokatnicu

Drage čitateljice i čitatelji, sve vas skupa pozdravljam.

Danas imam jednu poprilično interesantnu informaciju za sve Vas.

Dok sam se prošlog tjedna poslovno vozio po Zagreb u naišao sam na jedno svima Vama poznato lice. Među toliko ljudi u Zagrebu, ja sam naišao na glavnog segetskog potrčka – Ivu Sorića.

U prvom trenutku ga baš i nisam pretjerano doživio, jer sam pretpostavio da je tu zbog lošijeg zdravstvenog stanja, pa samo pomislio da možda ide u bolnicu.

No, moje pomutnje su porasle kada sam shvatio da se nalazimo u Ulici Republike Austrije!

Znam da Vama ovaj podatak u Segetu ne znači baš puno, ali tu sam da Vam objasnim.
U Ulici Republike Austrije se nalazi ni više ni manje nego Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja.

Tada me zaintrigiralo.

Ivo Sorić se spakirao, proveo tamo par sati. Naravno da sam odmah kontaktirao svoje veze saznam što je taj dan radio u Ministarstvu graditeljstva i prostornog uređenja.
Informacije sam dobio vrlo brzo te sam saznao da neće tamo biti samo jedan dan nego više njih.

Žiro račun u pripremi!
Ako ste se ponadali da je Ivo tu bio zbog razvoja Općine Seget, izgradnje i donošenja prostornih planova koji bi potaknuli ekonomiju Općine Seget, gadno ste se prevarili.

Ivo je tu bio poslan po nalogu velikog vođe Vinka Zulima kako bi sredio stvari oko Vinkovih nekretnina na području sv. Danijela i njegove male kućice (kolibice) pokraj Medene.

To ga trenutno izuzetno brine i upire svim silama kako bi konačno riješio stvari oko toga što je ispred kolibice u planu luka posebne namjene, pa nije baš lijepa slika da pokraj tih brodova stoji onakvo ruglo. Bilo bi bolje da je tu neki hotelčić, restorančić i slično.

Da stvar bude gora, ne ide mu loše jer je kanalima u svojoj korumpiranoj stranci uspio dobiti dozvolu za izgradnju još dva dodatna kata na kolibici!

Pogledajte koje je to leglo kriminala!

Čovjek koji je sa svojim kumovima UKRAO državi dio zemljišta, koji ima oko 40 kaznenih prijava i prekršajnih prijava, protiv kojeg i USKOK void istragu, koji je u medijima bio nebrojeno puta po negativnim stvarima dobiva dozvolu za granju dodatna dva kata na postojećem objektu!

Dok drugi ne mogu legalizirati ni običnu spremu za alat, Vinko Zulim dobiva dozvolu za dva dodatna kata.

Kako naknadno doznajem malo ga je počeo kočiti eko-kaštelanski projekt, pa ne znam trenutno što će biti s time. Čekam informaciju.

Znam samo da je Vinko rekao da mu nije to toliko bitno i da njemu ne treba eko-kaštelanski projekt! On se ugledao na svog prijatelja Boku i sve namjerava spustiti u more!

Stvar oko kuće i luke je Vinku Zulimu trenutno prioritet i nekakva mu je strka u pitanju.

O onom što će izroditi, bit ćete na vrijeme obaviješteni!

Primjedbe