Bit će bolje.

Jučer se na portalima pojavila zanimljiva vijest kako je protiv bivšeg omiškog načelnika (HDZ-ovca, ne brinite) podignuta optužnica od strane USKOK-a kojeg se tereti da je grad oštetio za više od 80 tisuća kuna.

Vinko moj prijatelj stari!
 Sitnica!

Toliko Vinko Zulim ošteti Općinu Seget u jedno popodne.

Kada će se sličan naslov pojaviti i o Općini Seget i Vinku Zulimu?

Zašto nitko ne piše o tome kako se na sve strane krade i kako se svaki milimetar Segeta uništava?

Koliko će još samo generacija propasti zbog svega što je Vinko Zulim učinio?

Ivan Kovačić, trenutni gradonačelnik grada Omiša je sigurno utjecao na podizanje optužnice protiv Ivana Škaričića, a i sam je više puta javno obznanio kako je svog imenjaka prijavio dotičnoj “službi”.
Bilo bi dobro da podigne i koju optužnicu protiv Zulima...

No, očito se ništa ne može promijeniti dok se ne dođe na vlast.

Bez obzira koliko ljudi prijavljivalo Zulima i  koliko često on bude prijavljen, nitko se od nadređenih neće potruditi zaustaviti Zulima u krađi.

Zbog toga su novi ljudi nužnost koja će konačno Zulima maknuti s pozicije na kojoj nezasluženo već godina hara i uništava.

Redovito čujem pitanja na koje ne bude odgovora: “Postoje li takvi ljudi u Segetu?”

Postoje, ja sam siguran kako se neke stvari “kuhaju” dok naš Vinko Zulim bezbrižno kupuje glasove.

Siguran sam kako postoje određeni ljudi koji razmišljaju pozitivno i ne zanimaju ih općinske fotelje.

Još je možda prerano o tome pričati, ali uskoro će se mnoge stvari iskristalizirati i pojavit će se nova lica koja će unijeti daška svježine u ovu ustaljenu Općinu.

Mislim da je svima dosta raznoraznih dr.sc.mr.ing života, bakalara i domaćica, Boke koji sam postavlja ležeće policajce i općenito licemjerja koje je svakog dana u zgradi Općine sve više i više.

Ja ću vam dat kekse, šta će vam više?!

Ono što poručujem svima koji se bore protiv Vinka Zulima je sljedeće:

Budite hrabri, ponizni i ustrajte.

Pokažite da Seget može i treba bolje!

Potaknite ljude da glasuju za vas.

Budite sve što trenutna vlast nije i što nikada neće biti.




Podršku Segetske Komedije ćete imati dok god budete imali pozitivne namjere i čiste ruke.

A to nam je svima i više nego potrebno.

Primjedbe