Prebacivanje odgovornosti

Kako me u zadnja 2-3 tjedna samo nekakvi negativni događaji, s potencijalnom tragedijom, tjeraju da pišem o njima tako je nažalost i danas.

Riječ je naravno o događajima koji su zadesili OŠ u Segetu o kojoj smo pisali zadnja 2 put, ali danas bih samo rečenicu dvije o tome. 

Pitala je jedna gospođa/gospođica, koja se vjerojatno prepoznala u mojoj prozivci, zašto ja, kad sam tako pametan, ne poduzmem nešto. 

Morat ću vas razočarati i reći da jesam, poduzimam puno toga gotovo svakodnevno. 

U USKOK u Zagrebu sam podnio nekoliko prijava protiv Vinka Zulima, gotovo svakodnevno šaljem prijave nadležnim tijelima (DORH, ministarstvo za zaštitu okoliša i sl.) za stvari koje Vinko i njegovi kriminalci rade.

U Segetu imam jako puno dobrih ljudi na terenu koji mi svakodnevno šalju razne informacije i fotografije (koristim priliku da im se zahvalim i kažem da samo nastave tako). Kad ih dobijem ja ih prosljeđujem dalje na potrebne adrese. 
Uz posao koji radim i od kojega živim moja glavna sporedna stvar je strpati Vinka Zulima iza rešetaka. Tome sam se posvetio i neću odustati.

Postoji problem što su nadležne institucije spore i loše. Zašto im toliko treba nemam pojma. Kombinacija MOST-HDZ je komedija u stilu Brice i Župe
HDZ je kriminalna organizacija, ali ovaj MOST je lakrdija kakvu odavno nisam vidio. 

Imaju ministra pravosuđa i policije, a ne zatvaraju ljude kao što je Zulim. Ne znam zašto je tako, izgleda da su stvarno nesposobni. Nadam se da će se to uskoro promijeniti i da će napraviti nešto u pogledu lokalnih šerifa.
Mogu samo reći da sam ustrajan te da vršim konstantan pritisak na njih. 

Ima i MOST svog Zulima.

Otkrit ću Vam jednu malenu tajnu.

Kada sve ovo završi i kada Vinko Zulim ode iza rešetaka napisat će se posljednja Segetska Komedija u kojoj će biti objavljena cijela dokumentacija svih mojih prijava, komunikacija s  odvjetnicima, inspektorima, saborskim zastupnicima.

Imam sve arhivirano i mogu reći da ćete se jako iznenaditi tko je sve radio sa mnom kad čujte audio zapise razgovora i sl.

No, o tome više kada bude vrijeme.

Nadam se da je gospođa/gospođica zadovoljna ovim odgovorom.

Prijeđimo na današnju temu.
Prije 3 dana u Brodotrogiru se zapalio dok. Ozlijeđeno je 7 ljudi , a glavni akter ima veze sa Segetom- Danko Končar.

Izgleda da mu ne paše što je "Segetska Komedija" u nekoliko navrata pisala o njemu, te što kad u google upišeš nešto vezano za njega na prvoj stranici izađu naši tekstovi. Odlučio je krenuti u akciju pa je u zadnjih desetak dana izašao na nekoliko portala i iznio svoj plan rekonstrukcije Hotela Medena:


Malo se odlučio trgnuti i poduzeti  nešto po pitanju hotela.
Drago mi je što se sjetio, ipak je vrijeme više.

Hotel izgleda kao smetlište, veće od nekih zaposlenika koji su u njemu,

Opet se nekako bojim da je to sve farsa, malo muljanja čisto da ispeglaju neke stvari o kojima se dole priča i piše. 

Da Končarov novac nije znaju i ptičice na grani. Tko stoji iza njega to samo on zna.
Koji su njegovi planovi? Realno, samo pranje novca. To najbolje pokazuje i kadar koji mu je zaposlen u hotelu.

Čovjek koji je ostavio Jakova Validžića, a njega krase iduće kvalitete:


  • hotel doveo na prosjački štap i sebi izuzetno dobro napunio džepove,
  • zaposlio ljude koji nemaju dan radnoga staža na menadžerske pozicije, 
  • u hotelu rade radnice koje imaju optužnice da su u pijanom stanju automobilom pregazile pješakinju i pobjegle s mjesta nesreće (ali nebitno, dijeli krevet sa šefom pa je zaštićena)
  • odlučio poduzeti nešto u vezi koncesije na plažu ispred hotela tek nakon što ga se dobro prozivalo 
  • -...

Nema namjeru od hotela napraviti apsolutno ništa. Sad samo maže oči kako ga se ne bi prozivalo.

Iskreno se nadam da sam u krivu, ali sudeći po dosadašnjim potezima, vjerojatno nisam.

Bilo kako bilo, vrijeme će pokazati kako će sve ovo s Hotelom Medena ići. 

S obzirom na to da je ona važan ekonomski faktor za Općinu Seget svima nam je u interesu da se njeno pitanje riješi, da se u nju investira i da Seget postane turistički jak.

Potencijal je ogroman. Ako sve bude u redu dogodine bi nam na vlast mogle doći pametne glave s kojima će za stol sjesti i Danko Končar jer je hotel vezan uz općinu, no ne u restorane u kojima je sjedio sa Zulimom i razgovaralo se o svemu osim o napretku Hotela Medena, već na radnom sastanku gdje će zajednički cilj biti kako napredak hotela tako i turizma kompletno na području Općine Seget.



Osim što to sve ovisi o nadležnim institucijama, ovisi i o Vama drage moje biračice i birači.

Primjedbe

  1. Ja se zahvaljujem Segetskoj komediji na odgovoru i ne nisam razočarana dapače bit ću jako zadovoljno ako vaš rad rezultira bilo kakvom pozitivnom promjenom za Seget.Žao mi je što svi misle da svim stanovnicima Segeta nije stalo do njega i da se ne trude nešto promjeniti.Ja osobno ne znam kako Virulica izgleda kao i većina njih u općini,ali oni me i ne zanimaju već njihov rad i to šta su napravil za Seget a svi ćemo se složiti da je to skoro ništa!Osobno moram reći da sam ponosna šta sam s nekolicinom roditelja ustrajala na ulasku autobusa u Vranjicu dok su svi odmahivali rukom i govorili nema ti od tog ništa.Sretna sam kad vidim da na stanici gdje moje dijete ulazi na bus zajedno s. njim tu je još 10-15 druge djece svaki dan.Možda to vama ne znači ništa al meni znači puno i dalje ću nastojat za dobrobit svoje djece činit takve male stvar....

    OdgovoriIzbriši
  2. Poštovani, mene zanima zašto nikad ne pišete o stanju apartmana Medena i načinu do dijela koncesija

    OdgovoriIzbriši
  3. http://narodne-novine.nn.hr/clanci/oglasi/2807376.html

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar