Segetska nekultura


“U vremenu od 25. veljače do 2. travnja u Seget Vranjici nepoznati počinitelj je provalio u vikendicu odakle je ukrao TV, DVD i tri  umjetničke slike. Šteta 12.500 kuna.”

To je sve što se u Segetu dogodilo protekli tjedan.

To je ono što krasi naše mjesto.

Nije bilo nikakvih promocija knjiga, nikakvih sportskih događanja, nikakvih koncerata... NIČEGA.

Seget je prazan.

Na pitanje gdje je kulturno ljeto u Segetu,
dotične dame se bacaju iza stolica!
Ubrzano se približavamo turističkoj sezoni i naša općina je već odavno trebala imati spreman plan “Segetskog kulturnog ljeta”.

Ali mi nemamo, ništa od toga.

Jedino manifestacija koja se godinama u Segetu već tradicionalno provodi jest “Segetska godišnja nekultura”.

Mladi nemaju apsolutno nikakvih aktivnosti.

Toliko mi je žao propalih generacija i onih generacija koje će propasti zbog ovih parazita.

U Segetu ima ljudi koji su spremni raditi za opće dobro, ne samo za sebe.

Drage moje Segećanke i moji Segećani, otvorite oči!

Prestanite biti zadovoljni svakodnevicom koju Vam uništava Vinko Zulim i njegova hulja.

Znam koliko je teško živjeti u Segetu.

Ponekad, koliko god mi nedostajao moj rodni Seget, budem sretan što ne moram svaki dan provoditi u Segetu i gledati tu bijedu od ljudi koji uništavaju sve što mogu.

Kad sam Segetu, redovito mi ljetovanje upropaste ljudi poput Nene Grge koji ima obraza vikati “SRAMITE SE” ili Boke koji objašnjava da su njegovi ležeći policajci legitimni, te da je njegovo građansko pravo da zalije beton po šetnici.

Mogao se barem potruditi i izdvojiti nešto iz siromašnog trezora drage nam općine za prave ležeće policajce.

U najgorem slučaju, mogli su nabaviti dva policajca iz PP Trogir da leže po šetnici.

O Ani Tomaš i da ne pričam.

Djeca uče od najbolje.

Jadna li su djeca koju ona u školi uči o moralu.

Vinka Zulima, hvala Bogu, nisam dugo vidio, ali koliko čujem, dobro se ugojio.

Pa čujte, ipak je zaslužio otići na sve one brojne večere s ljudima koji ga štite.

Kada je već u mogućnosti uzeti sve na meniju (jer ipak općina za takve stvari novca ima) ne treba štedjeti.

Redovito svojim prijateljima u Zagrebu pričam o svim ličnostima koji krase Seget.

Da, naravno da sam čuo za
Vinka Zulima!
Oko jednog smo se svi složili:

"Da je Dante Alighieri upoznao Vinka Zulima i njegove pristaše, sigurno bi ih sve stavio u 9. krug, kao najveće izdajnike, bok uz bok Judi."

A sada se obraćam svima koji su surađivali s Vinkom Zulim i koji su se okoristili njime.

Vi ste najobičniji paraziti

Vi ste obična gamad i stoka sitnog zuba.

Znam da čitate Segetsku Komediju i da se zgražavate nad onim što čitate.

To je Vaš odraz (i obraz), to ste isključivo vi.

Cijeli ovaj blog je posvećen vama.

Vašoj bahatosti, bezobrazluku i sebičnosti.

Vi ste “Segetska Komedija”.

Vi ste razlog zbog kojeg pišem više od godinu dana i nastavit ću narednih 15 godina ako bude trebalo, da barem u tih 10 minuta, kada otvorite ovaj blog i pročitate sve što sam napisao, osjetite nešto što bi vas trebalo pratiti cijeli život - SRAM.

Primjedbe