Nova godina, novi početak.

Drage čitateljice i čitatelji.

Prije svega Vama i Vašim najbližima želim u Novoj 2016. godini puno uspjeha i puno sreće.

S obzirom na to da sam na putu, a i ne želim Vam prve dane Nove godine puniti novim prljavštinama i otpadom koje naše drage poglavice svaki dan u Segetu ostavljaju, u kratke crte ću objasniti što se dogodilo, što se događa i koji su budući planovi.

Svjestan sam da pojedinci vrlo rado kritiziraju moj rad. Čitam to, ali i čujem.

Ti pojedinci su Zulimove marionete.

Vjerujte mi, moju potrebu za pisanjem nećete ugasiti.

U proteklih godinu dana i preko 60 postova sam Vas upoznao s pojavama poput Boke, doktorice znanosti Ane Tomaš, Rade Muštre, Rade Alajbega, Cukele, Marina Kuverte i ostalih velikih Segećana kojima će se u narednoj 2016. podići ogroman spomenik (pokraj vjetrenjača) za sve dobro što su u našem malom mjestu učinili.

U svaku godinu ulazimo s nadom da ćemo ih se konačno riješiti i da će na vlast u Segetu doći pošteni i korektni ljudi.

Trenutni će otići, a novi ljudi će doći.

U to nemojte sumnjati.

No, ova strašila su i dalje tu.

I dalje provode teror nad svojim mještanima i svoja djela opravdavaju ne znam na koji način.

Kroz proteklu 2015. godinu sam se nagledao svakakvih gadarija; od prijetećih mailova, komentara, istraga i razoraznih uvreda.

Nadređenima poručujem da nastave u svojoj potrazi i želim im još više uspjeha nego u 2015.

Što se trebalo napraviti, napravilo se.

Što se trebalo obaviti, obavilo se.

Svi dokazi su dostavljeni gdje im je mjesto.

Ostatak prepuštam institucijama, ali i dalje nastavljam s čime sam započeo.

Segetska Komedija će i dalje operirati.

Ugasit će se tek onda kada ne bude potrebe za pisanjem.


Drage moje Segećanke i Segećani, ne gubite nadu.

Želim Vam sve najbolje u 2016. godini.

Primjedbe

  1. Samo naprijed Komedijo, nastavite i dalje blatiti one koji su zaslužni za situaciju u kojoj se nalazi naš Seget!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro Jutro pizduni segetske komedije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo nasega Grge u Slobodnoj Dalmaciji kojeme treba spomenik napraviti a ti Segetska Komedijo se mozes napusiti one stvari dok budes blatija nase Segecane. ZIVILI NASI SEGECANI

    molim vas da mogledate link.

    http://slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/312364/Default.aspx

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar