Izlet u Mostar

Za uvod u današnju priču sam odlučio iskoristiti dio poruke koju sam dobio. Identitet osobe i period dolaska neću otkrivati, ali prepoznat će se.
" Stvarno si jadan i bijedan, ništa ti ne znaš o meni smeće jedno, ja znam o tebi sve. Moli boga tome što dolazi kod tebe u sitne sate da ti pomaže u pisanju, možda je to volja božja. Moli boga šta se upalio alarm, šta imam smotanog šofera, a drugi put neću rpiko balkona nego direkt na vrata. A najviše zahvali Vinku što ne daje za tebe ni 500€ da te otkrijem, a i nemam vrimena za takve jadnike, bolesnika segećana ima ali ti si poseban, na koji ti način misliš zauzest tu smrdljivu fotelju Načelnika općine to mi nije jasno. Ti tvoji jadni uljezi i ratni profiteri šta ti laju o meni nemaju svi skupa provedeni dana „borbenog sektora“ koliko ja sam, svima sam bio zapovjednik. Tebi je Ivica Vilac ili Ivica Marijo ili Ivica Baturija ratnik vidi se koliko se razumiš u Domovinski rat nikad ti nećeš biti načelnik. Ti ne znaš ništa o meni. „Pravih vojnika je u Segetu uvijek bilo i uvijek će ih biti.“ Ova tvoja izjava je smIješna. Nabroji mi jednoga možda Andro Ćarija "

Prva stvar.
Vjerujem da ste dosta zaključili iz ovog teksta. Pogotovo pismenost. No, meni je za oko zapeo jedan drugi detalj, a to je da su BOGA i BOŽJA napisana malim slovom, a riječ NAČELNIKA (prvi put) napisana velikim slovom.

Samo ti me spašavaš Vinko...
Eto Vam još jedna potvrda da je Vinko Zulim njegovim sljedbenicima veće Božanstvo od samog Boga. Zašto onda idu u crkvu u Segetu i Vranjici?
Zašto toliko čekaju na izgradnju nove crkve sv. Vinka Zulima i u njoj se mole Presvetom Vinku za njihovo Spasenje?

Druga stvar.
Zamjetno je i priznanje gospodina kako je učinio kazneno djelo, jer je upao preko balkona nekome za koga smatra da je autor ovih tekstova s namjerom da napravi nešto na žao. Možda tjelesne ozljede ili slično?

Potencijalnu žrtvu je spasio smotani vozač, a kako nam je navedeno, i alarm, no prijetnja da će se sljedeći put vratiti izravno na vrata postoji, te se može podnijeti kaznena prijava. Ovim putem molimo osobu kojoj se upalio alarm, ili je vidjela nekog sumnjivog kako mu se mota oko kuće da nam se javi. Poslat ćemo joj print-screen poruku kako bi DORH-u mogla podnijeti kaznenu prijavu za prijetnju.

Treća stvar.
Navedeno je da je sreća što mu Vinko ne nudi 500€ za identitet "Segetske Komedije".
To je također svojevrsno priznanje kako sve u Općini Seget funkcionira isključivo putem novca.

Kome treba platiti? Policiji da otkrije? Nekim hakerima? Možda nekim razbijačima?
Možemo zaključiti samo da je vodstvo Segeta svojevrsna kriminalna organizacija u kojoj sjedi Don koji plaća ovakve da prijete, plaća policiju i slično, te tako vlada svojim teritorijem.
Prije smo sumnjali, a sada imamo potvrdu. 
Zahvaljujemo.

Četvrta stvar.
Zadnje, ali ne najmanje važna stavka, je to što nema poštovanja prema Segećanima koji su bili u ratu, time i prema meni, ali ni prema svim Segećanima koji su časno ratovali pretežito u 114. Trogirskoj bojnoj čiji sam pripadnik bio. Po rečenicama koje je napisao ispada da je jedino on bio u ratu.

Za jedno je u pravu, Andro Čarija je 1992. pobjegao u Njemačku, no ne bi se kladio da su ostali navedeni (Ivica Viljac, Ivica Marijo i Ivica Baturija) pobjegli. S nekima od njih sam bio po terenima.

Sada kada sam napisao ovu zadnju rečenicu znam da će se krug potencijalnih autora smanjiti. To sam napravio iz više razloga.

Prvi je taj da se ne bi događalo da ljudi koji nemaju veze s ovim upadaju u probleme.

Drugi je taj što na račun ovih tekstova pojedinci kupe političke bodove, jer su išli kontra Zulima i sada svi misle da su oni autori, iako su neki prozvani kroz tekstove (segetski razbijači).

Ostavite se identiteta "Segetske Komedije". 

Ona nikom tko je čist nije prijetnja. Onima koji nisu čisti daje priliku da se očiste. To je to. 

"Segetska Komedija" nije ništa drugo.

Nikom se ne prijeti, nikog se ne kleveta, piše se samo istina za koju se posjeduje i dokumentacija.

Dođe li do situacije u kojima se ona treba predati (sud, DORH i sl.) rado ću to učiniti.
Što onda kada ispadne da nije nagađanje nego istina, kako će se onda prozvani oprati?
Nikako.

No, na trenutak prebacimo kamere u zgradu Općine Seget gdje nas čeka jedna zanimljiva ekskluziva!

Svi zaposlenici u zgradi, HDZ-ovi vijećnici i djelatnici TZ Seget sredinom rujna odlaze u Mostar i to ni više ni manje nego na nadograđivanje svog zvanja.

Vinko nije zadovoljan trenutnom situacijom.
Sjetio se kako je bilo dobro dobiti diplomu i postati pravnik preko noći, te je velikodušno odlučio to isto dodijeliti svojim vjernim zaposlenicima.

S obzirom na to da je on pravnik, a u Općini i TZ mu rade osobe sa SSS ili kao vijećnici čak bez osnovne škole, odlučio je konačno stati na kraj tom neznanju.

Brzo je nazvao stare poznanike iz davnih dana kako bi se pobrinuo da svi dobiju diplome kakve zaslužuje jedno tako razvijeno mjesto kao Seget.

Ako ste se ponadali da će tamo ostati minimalno četiri godine studiranja, kako je i praksa, te da ćemo biti blagoslovljeni njihovim izbivanjem, to se nažalost neće desiti.

Otići će tamo samo na dan/dva (izlet) te će ustaljenom praksom velikog vođe dobiti svoje novo zvanje (a vjerujem i znanje!).

Tako će Općina Seget obilovati pravnicima, doktorima znanosti i doktorima kvante fizike. Dobit ćemo novog Alberta Einsteina i Stephena Hawkinga.

Da sve ne bude prozirno, jedino će HDZ-ovi vijećnici dobiti diplomu upravnog prava, jer bi drugi mogli posumnjati kako netko može biti doktor neke znanstvene ili društvene grane, a jedva zna čitati i pisati (ako uopće zna).

Za njih je napravljen prilagođen program.

Povratak (ili prvi put) u školske klupe!
Naime, učiteljica Ana Tomaš će ih vikendom učiti čitanju i pisanju.

Kada to donekle savladaju učit će ih ono što je najbolje ide – matematika.

I to ne bilo kakvu matematiku, već posebnu u kojoj 2+2 ispadne 6 (ili više).
Barem Ani Tomaš to ide. Ima plaću (hipotetski pišem) 4.000,00 kn, u općini zaradi još 4.000,00 kn, a na kraju mjeseca zbroji zaradu od 30.000,00 kn.
Kako li joj samo to uspije?

Navodno se Oxford i Cambridge svađaju gdje će predavati matematiku. 
Navodno ona ne odlazi iz voljenog Segeta ni za koju cijenu.
Bravo Ana, uvijek vjerna!

Da ne ispadne da je zgrada općine prepuna pravnika, pobrinut će se geodeti i terenski operativci Brico i Župa.

Nitko ne poznaje teren Općine Seget  kao njih dvojica. Znaju svaki kamenčić, svaku rupu u asfaltu.
Njima se ne može prigovoriti da im je diploma lažna kao ostalima, jer praktični dio nastave odrađuju preko 20 godina kada šetuckaju područjem od skoro 80 km2 dok za glasove nose bakalare, kekse, domaćice i slično.

Sa stečenom diplomom namjeravaju ići u plaćenike, te isti posao koji rade misle raditi i za neke druge Općine. Imaju toliko dobre ponude da su odbili pomoći u razvijanju Google Eartha.

Ekskurzija studenata iz Mostara se neće vraćati ravno doma, već će svratiti u Kupres, posjetiti malo jedan hotel gdje Vinko Zulim također ima poznanike (svjetski putnik!).

Riječ je o vlasniku hotela kojem je donirana pozamašna svota novca kako bi jedan NK za koji je igrao „Segetski Maradona“ odrađivao zimske i ljetne pripreme.

Ako bude snijega, malo će se skijati. Ako ne bude, malo će plivati u bazenima.

Ma bitno da je nešto na čemu se Vinko Zulim može ozlijediti, odmah nazvati prijatelja doktora Gulišiju i malo povećati svoj invaliditet.

Nakon par dana odmora, ekskurzija će se vratiti u Seget, te primijeniti svoje znanje koje su stekli u dva dana mukotrpnog studiranja.

Blago Segećanima.

Primjedbe

  1. Andro Čarija kandidat za zamjenika načelnika na listi Zavjet za Hrvatsku koji je pobjegao 1992 u Njemačku a vratio se 1996 su u koaliciji s Vinkom Zulimom u opčini a u Hotelu Medeni sa Jakovom Validžičem zato Andro Čarija ima fast food u Medeni na plaži a stolove na opčinskom ispod šetnice.Andro čarija je u koaliciji sa Antom Čaletom i Vinkom Zulimom.Pozdrav moji Segečani zamislite da Vam takvi dođu na Vlast!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha,ha,ha Andro Čarija zvan Berlinska bojna Invalid Domovinskog rata,Zamjenik predsjednika Hvidre Trogir, vojna mirovina.Dva fast fooda.Lokalni izbori 2009 na listi Sdp Seget zadnjih 10 dana prelazi Vinku Zulimu zbog prostora koji je dobio prostor Hvidre Seget .Taj se prostor otvara na dan izbora 2009 Andro nagovara ljude da glasaju za Vinka Zulima a Don Nikola Galov s druge strane ceste viče Izdajnici,Izdajnici.....Kandidat za buduceg Načelnika???

    OdgovoriIzbriši
  3. Molio bih gospodu anonimne da se predstave pa ćemo ugovorit mjesto i vrijeme di mogu doć i argumentirat svoje tvrdnje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. >>...hvala šta me braniš, posebno ti se zahvaljujem što si jedini 91“ imao muda vratiti se da mi pomogneš pri izvlačenju suborca koji je bio iskidan od gelera i ostao bez noge, danas je živ, živi sretno sa svojom ženom i djecom zahvaljujući meni i tebi. <<

      Dragi moj Rade, ova sramota koju si prije naveo, znaš i sam da ne drži vodu. Ako je tebi lakše lagati samoga sebe - neka ti bude, ali obmanjivati druge i zavoditi ih svojim bezočnim lažima je i više nego patetično. Zbog istine i zbog drugih koji se mogu i sami javiti da ovo potvrde, a koji su ga izvlačili iz obruča vatrene linije, dužan sam navesti imena onih hrabrih koji su ga nosili u šatorskom krilu: Topić, Vučko, Jelenko, Tomaš (Ćebo) i ostali da ih sad ne nabrajam.



      Izbriši
  5. Dragi moj Rade,
    ja ne poričem tvoje zasluge u spašavanju ali točno mjesto gdje je nastradao je iza jednog suhozida a ne u rovu. Koliko je meni poznato, ako mislimo na istog borca između ostalih gdje je Jelenko pomagao pri izvlačenju ne mogu se složiti s tobom. Ako je Jelenko pomagao oko DVOJICE ranjenih pri izvlačenju onda ja ipak griješim. Sa stopostotnom sigurnošću mogu reći da ga nisi ti izvlačio, barem ne u prvih 150 m ili kako ti kažeš "iz rova" - nisi bio s njim kad je nastradao pa nisi ni mogao (ako mislimo na istoga gdje je Jelenko pomagao). Pozivam i prije navedene ljude da se jave i potvrde priču ako iako mogu. Gdje si ti bio nakon tih prvih 150 m izvlačenja i koja je tvoja zasluga u svemu tome - neka drugi pišu a ti se više nemoj sam hvaliti i/ili prepričavati tuđe priče. Ispada neozbiljno.
    Pozdrav od Anonimnog

    OdgovoriIzbriši
  6. Rade reci ti meni do čega je došo da se jazavac uopće rodi.Jazavac je nuspojava kradezea.Da je kradeze poštiva Ustav i zakone jazavci nikad nebi isplivali i nikome
    nebi bili interesantni. Oni komentari na direktno hr budi realan i reci dali je ono dno dna.
    Ja sam isto desničar i ako kojim slučajem izgubimo na izborima znam koga ću krivit.
    Posloži mozaik i pomušaj odgonetnit zašto je jazavac anoniman.Ako ipak ne uspiješ vidit ću te dikod pa ću ti dosta toga reć (ispričat) ili se ti samo praviš da neznaš.
    ZA DOM SPREMNI

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina je, komentari na direktno.hr su baš kao što ti kažeš dno dna, toliko jadni i uštimani da ne znam bi li se smijao ili plakao. Kao i veliki broj ljudi i ja sam imao tu čast gledati Provjereno. Ne može se ne primjetiti ta pamet, rječitost, zasluge, poštenje ali i velika hrabrost. To je situacija u kojoj se ne zna: smijati se ili plakati. Ali ono što sigurno znam osluškujući ostale je da je ljudima već previše svega i svih. Zbog takvih „Hrvatina“ više ne vjeruju HDZ-u te im, iako desni, više neće dati glas. Princip. Znamo tko će biti kriv.

      Izbriši
  7. Čujem da je izvlačenje ranjenika postala tema uz jutarnji ekspreso pa ću i ja napisat par riči ali riči za koje sam siguran i koji se sićam .Ostat ću anoniman publicitet mi ne triba
    Jedan sam od oni koji su se vratili po ranjenika koji je bez noge sa mista stradanja.
    Istina je ta da nas je petorica pomagala u izvlačenju a ne kako je Rade navea njih dvoica.
    Toćno misto stradanja je iza suhozida a ne u rovu to sam vidija i odatle smo ga izvlačili.
    Istina je da smo ga nosili u šatorskom krilu ali rane mu miko nije privija jer sam vidija otkinutu nogu i ruku koja se samo na koži držala dakle doslovno iskidan po cilom tillu kako je Rade navea.Tek kad smo ga iznili iz šume na jednu ledinu onda su donekle privijene rane.Dalje nisam sudjelova u nošenju niti movgu navest ljude koji su ga nosili .To je bilo cirka neki 50 metara do ceste onda slijedi crveni golf itd.
    Ponovit ću opet misto stradanja je iza suhozida i tu bez bagera je nemoguće rov iskopat i to rov di mogu troica stat i više je ljudi pomago u izvlačenju ,u to sam siguran 100% i to niko nemože poreći


    OdgovoriIzbriši
  8. Rade,
    nitko ne osporava tvoju zaslugu u Domovinskom ratu nego to
    hvaljenje samoga sebe, mi drugi ne postojimo, samo ste vas
    dvojica spašavali Petra K. Vidim da ti se sjećanje polako
    vraća, sjetit ćeš se ti svega - samo polako. E, onaj ranjeni
    šta nije mogao nositi je Topić i on je nastradao od iste
    granate, u predjelu kuka ga pogodio geler. Ti si rekao da je
    120mm… Ajde vjerovat ćemo ti. Ta kobna granata je pala
    točno između Ilije i Petra i to na nekih pet metara od
    Topića. Ako treba mogu točno navesti u kojem su položaju bili
    prije eksplozije a u kakvom stanju poslije eksplozije. Ono stanje
    u kojem je Ilija bio nije za svačije oči . Vidim da si se
    sjetio svog rova gdje si bio, a sjećaš li se okruglog rova
    odmah do tvoga i tko je u njemu bio? Ti isti su se među
    zadnjima povukli. Zašto i njh nisi spomenuo? Jesu oni nebitni i njima jebeš mater… Govorim ti za te ljude koji su
    bili u krugu od tebe na nekih 7-8 metara. Evo opet o mjestu
    stradanja da se malo prisjetiš. Ispred tvoga rova brisani
    prostor nekih 50m pa cesta, zato si i bio u tom rovu sa zoljama.

    Sa tvoje desne strane okrugli plitki rov. Iza tebe praznog
    prostora nekih 5 m pa suhozid visine 80cm i dalje šuma. E,
    baš iza toga suhozida smo bili svi poredani a tu su se
    nalazili i Ilija i Petar. Opet ti govorim: tu gdje smo se mi

    nalazili je bez bagera nemoguće iskopati rov. Neki su pored
    tebe lijevo i desno od kamena sa suhozida pravili grudobrane.I
    ti te ljude vrijeđaš sa svojim izjavama : neka ti bude! Ali
    ima i nas koji smo ondje mogli život ostaviti. Ljudi s kojima
    sam prošao Domovinski rat, a koji su bili kudikamo hrabriji od
    tebe, ne smatraju se herojima niti to pokušavaju javno
    istaknuti. To su Sinovi Domovine čijom hrabrošću i krvlju je
    ona i stvorena.
    Vidim da si se malo uznemirio i ostao bez argumenata ali to
    nikako ne možeš nadoknaditi vrijeđanjem. Jednostavno ne
    priliči takvom heroju…

    Pozdrav od DRAGOVOLJCA

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar