Taksizam

Dragi čitatelji i dalje sam u Segetu na odmoru, a osim kupanja kupim i informacije iz prve ruke.

Danas pišem o jednoj posebnoj turističkoj ponudi naše Općine, a to su taksi službe. Neki događaji su stari i dvadesetak dana, ali kako su priče za Segetsku Komediju već unaprijed bile spremne, danas pišemo o ovome.

Taksi ispred općine.
Kako svako razvijeno mjesto kojem je stalo do reputacije ima razvijenu turističku ponudu, tako je i Seget ima. Mnogo vidikovaca, pješčanih plaža, spomenika načelniku, turističkih vlakova koji voze kroz Zagoru i pokazuju kako su vrijedni ljudi živjeli bez vode u prošlosti (ali i u sadašnjosti) i naravno brojni taksi prijevoznici koji su izuzetno potrebni.

Ovo posljednje je priča za sebe. Taksi niču kao gljive poslije kiše, a Seget se po broju taksija polako pretvara u New York. Za vrijeme turističke sezone ih koriste za prijevoz turista, ali u izborno vrijeme služe za dovođenje Zulimovih birača iz Bosne i Hercegovine, ali i obližnjih mjesta poput Trogira, Kaštela i slično.

Ono što je zanimljivo su mobilna glasačka mjesta. Da, da, Seget je uvijek bio ispred svog vremena i ova novina se do sada pokazala uspješnom. Dakle, izbori su, kombiji su u pogonu, kupu starije ljude po selima, te oni glasuju unutar kombija i za to dobivaju dogovorenu naknadu. Kako znamo? Pa jednostavno, imamo svjedočenje nekoliko osoba koje će to potvrditi i na sudu dok Zulim bude na optuženičkoj klupi. Obećao si im, a još nisi ispunio i zato će ti se to obiti o glavu.

Kada sam početkom ljeta stigao, vidio sam puno poznatih Segećana kako voze taksi kombije, ali rekli su mi za dosta njih koje osobno ne poznajem, jer su mnogo mlađa generacija od mene. Viđao sam ih kako stoje parkirani ispred naše velebne zgrade općine i rade svoj posao.

No, prava ekspanzija i udvostručenje istih se pojavio dolaskom Ultra festivala.

Jedno poslijepodne sam s obitelji išao na plažu u Medenu. Iznenadilo me mnoštvo taksi kombija u vlasništvu "poštenih" Segećana, koji sjede i gledaju kako oteti Medenoj goste kojima je u kartu uračunata i usluga prijevoza, te ih propisno prevariti.


Oprez! Miloš!
Posebno bi izdvojio već spomenutog gospodina Miloša (supruga Adrijane Miloš - u TZ), poznat po tome jer voli tu i tamo nekog pregaziti kamionom i ne odgovarati za to, ili po tome jer su mu članovi obitelji bili umješani u likvidaciju pok. Bruna Bušića
Ne zaboravimo ni dvadesetak godina u kojima je s ocem vršio usluge prijevoza tereta i ljudi bez otvorenog obrta te time varao državu u koju se toliko kune.

Zanimljiva je i taksi služba "GO GO" u vlasništvu Gorana Zulima.

Isprva nisam znao tko je vlasnik. Vidio sam dva kombija kako nasilno kradu goste u vlasništvu Hotela Medena, te vozača koji se nasilno ponašao kada su ga zaposlenici hotela upozorili da to ne smije raditi. Parkirao sam se sa strane i promatrao. Taj slučaj me je izuzetno zainteresirao. Kada sam saznao podatke o obrtu, vlasniku i ostalo, nisam mogao vjerovati svojim očima.

Roditelje dotičnog "gospodina" poznajem i znam da nikada nisu bili vezani uz prezimenjaka načelnika, a sin odjednom ima koncesiju za prijevoz gostiju u Općini Seget koju NE MOŽE imati ako nije podoban
Što se dogodilo? 
Zašto se prodao?

U međuvremenu sam saznao da nije samo Goran uključen, već i njegov brat koji se prodao za koncesiju prodaje voćnih sokova. Prodaju se za takve sitnice i onda se još bahate i prse. Pravi primjer segetskog HDZ-a.

U razgovoru s nekoliko prijatelja sam saznao da to za Gorana i nije neko čudo i da su to posljedice konzumiranja svakojakih droga. Navodno su ga zvali i Goga Droga, ali to ćete dragi čitatelji Vi bolje znati od mene.

Bilo kako bilo, turisti u Segetu se ne trebaju bojati da će ikada ići pješke, jer je toliko taksija da ponekad stvarno imaš dojam da si u nekom velegradu. No, onda se osvrneš oko sebe, ispustiš suzu, dođeš u surovu stvarnost i shvatiš da si u ranim četrdesetima.

Kako je vrijeme izuzetno vruće, velike su šanse za požare, ali se u Segetu za to ne trebate bojati. 

Naime, poduzetni Vinko Zulim je izmislio i radno mjesto čuvara šuma, nešto kao lugari u Lici ili Njemačkoj, samo su ovdje zaposlenici mlađe osobe podložne alkoholu i opojnim drogama i ne rade ništa (osim glasovanja za Zulima). "Čuvaju" hektare i hektare šuma
na području Općine Seget od požara.

Evo ih! Segetski vatrogasci!

Požari budu jedino kada ih podmetnu, isto kao i Vinko Zulim prije 4-5 godina kada je zapalio svoju parcelu na području Labdira da bi prenamijenio GUP i na tom mjestu izgradio trgovački centar "Plodine". Ali pravda postoji. Zulim je izigran, te su "Plodine" otišle u Trogir!        


Naš vatrogasca Sam, Ivica Ivica zapovjednik DVD Seget više ne treba voditi račun o požarima, nego sada bezbrižno može u noćnim smjenama čuvati vikendicu Vinka Zulima na UKRADENOJ zemlji tik uz Medenu. Moj Ivice.

Ne ću još dugo biti u Segetu, ali nagledao sam se svega i sve ide svojim tokom. Seget se nije puno promijenio. Ljudi i dalje kradu, prodaju se za koncesije i voze taksije.

No, slagalica se polako slaže, dijelovi puzzle dolaze na svoja mjesta i s tom sretnom mišlju ću se prošetati po tko zna koji put Medenom.

Primjedbe