Putopis

Lijepo mi je bilo u Segetu.

Priznajem, dobro je s vremena na vrijeme opustiti se od posla i vratiti se u svoj mir i svoje mjesto. Doduše, nakon toliko godina, za očekivati je da će Seget barem malo napredovati.

Nažalost, zahvatila ga je već svima dobro nam poznata kuga Vinko ZulimNovi post pišem u Zagrebu i priznajem da mi more već nedostaje. Ali, vratit ću se brzo u Seget.

U veseliji Seget.

Izuzetno sam razočaran trenutnom segetskom estetikom.

Kako bih se uvjerio u cijelu situaciju, provozao sam se i Gornjim Segetom (gdje sam se uzaludno pokušao napiti vode), Bristivicom, Prapatnicom i Ljubitovicom.

I što da vam kažem?

Bez teksta sam.

U slučaju da ne glasate za Zulima,
on dolazi u snovima.
Baš je bilo prije par dana u Trogiru biranje članova mjesnih odbora.

U Segetu, kao što se da primijetiti kako istih nema, jer ih je Zulim 1991. ukinuo da netko slučajno ne bi ugrozio njegovu "prividnu" moć i snagu.

Sva ova sela izgledaju kao da su ispali iz horror filmova b produkcije, zbog nedostatka novca. Nedostatak rasvjete je idealan za snimanje nekog budućeg horror filma.

"Strah u Općini Seget, Vinko Krueger"

SRAMOTA.

Dok sam bio u Segetu, iskoristio sam vrijeme, pričao s prijateljima, ali i Zulimovim ljudima (koji nisu imali pojma da pričaju sa Segetskom Komedijom).

Dok sam melankolički ispijao pivo u jednoj birtiji, ugledao sam srcu mi dragog segetskog „intelektualca“.

Riječ je o Anti Rogulju.

Već smo ga spominjali, ali evo, čisto da one kratkog pamćenja podsjetim tko i što je Ante Rogulj.

Čovjek je pravnik. Čujem jako dobar, sve obavlja ažurno, tečno i detaljno. Nijedan klijent se nije žalio na njega. Samo pohvale.

Jedino imam malo bahati karakter, ali pravnici moraju biti takvi!

Kako sam dobio informacije, navodno se osokolio i prsi se da je nedodirljiv. Slažem se, nedodirljiv si. Samo je pitanje do kada?

Da samo zna za što ga se tereti...
Kazna za ukradeni stan u Splitu i kupljena diploma.

Sjećaš li se Ante kada si ratnih devedesetih, dok su ljudi ginuli, otišao sa svoja dva prijatelja u Mostar po diplomuAko se ne sjećaš, ja imam dobro pamćenje. Tu sam uvijek za tebe i tvoju dvojicu pajdaša da vas podsjetim na ta lijepa vremena.

Kako vama, tako i USKOK-u i DORH-u.

Podsjećam ih redovito. Papire imaju, samo trebaju slučaj dovršiti. Koliko se sada prsiš i koliko si bahat, toliko ćeš brzo ponovno biti manji od makovog zrna. Jednu stvar vam trojici zdušno obećavam.

Trunut ćete u zatvoru.

Zatvor će biti prepun segetskog "materijala".


Kada mi je i ovaj izazvao probavne tegobe, zaputio sam se u Selo. Odluku sam brzo požalio. Nasipa se obala, a na mail sam dobio i dojave da se betonira.

Zamolio sam ljude da mi pošalju što više fotografija kako bi ih proslijedio nadležnim institucijama i ministarstvima. To sam napravio jučer, a sada čekam odgovor. Kada ih dobijem, objavit ću ih.

Također, dragi moji Segećani, nadam se da nećete sjediti prekriženih ruku i gledati što se radi.

Od vas očekujem da ćete se boriti, poduzeti mjere (po potrebi i ekstremne), te fizički spriječiti daljnje devastiranje Sela. Šaljite što više prijava i fotografija DORH-u, jer se ta sva nasipanja rade BEZ DOZVOLA.

Ako trebate pomoć oko kontakta, slobodno mi se javite na mail/inbox, pa ću Vam rado dati kontakte. Osim mog putopisa u Seget, danas bi na Segetskoj Komediji pohvalio jednog gospodina koji NIKAD nije imao svoji 5 minuta slave.

Riječ je o Ivanu Vukman (često spominjano ime i prezime u posljednje vrijeme, no ovaj put NIJE u pitanju Forgas). Ivan Vukman je danas poznat kao turistički poduzetnik.

Imam informacije o njegovim mutnim poslovima koje bi rado podijelio s vama. 
Ivan Vukman, vlasnik restorana „Villa Mediteranea“ u Seget Vranjici je turistički poduzetnik. Svih ovih godina je tih, miran, neprimjetan i gleda svoje poslove. U sklopu vile vodi restoran, iznajmljuje glisere, prevozi turiste, organizira izlete... 
Za sve ga je bog stvorio.

Skoro je jači od Renate Šustić, konobarice koja vodi financije u TZ Seget.
A sama „Villa Mediteranea“je jedno impozantno zdanje, velika, divna zgrada. Naravno da je u lijepo plavoj (stranačkoj boji dakako, da se iz aviona vidi da je Vinkov psić). Staneš i diviš se.

Predivan objekt. Još da je pošteno zarađen...
Villu sam također posjetio. Možda me je Ivan Vukman i vidio.
Pitanje koje se odmah postavlja je sljedeće:
Kako si je Ivan Vukman uspio priuštiti nešto takvo.


Ovo što pišem je ekskluziva.

IVAN VUKMAN JE JEDAN OD NAJVEĆIH PRONEVJERITELJA U OPĆINI SEGET (dakako uz Vinka Zulima). Način na koji je on krao novac je uobičajen u Općini SegetPogađali su se razni poslovi gdje je Ivan Vukman bio glavni "menadžer". Bio je svestran, za bilo koji posao je imao svoje ljude, izvođače radova. 

Bio je gotovo jači od Matana iz Prosjaka i sinova!

Nema sektora u koji se on ne razumije.

Ivan i Vinko bi izmišljali raznorazne poslove. Ivan bi doveo svoje izvođače i zatražili bi ponudu. Izvođač bi rekao da radovi koštaju npr. 100,000.00 kn.

Tu bi na scenu nastupio Ivan VukmanTroškove udupla i kaže izvođaču da s novom ponudom ode u ured Vinka Zulima. Izvođač bi to napravio, a Zulim bi se (gle čuda) složio i došlo bi do potpisivanja ugovora. 
Nažalost, na redu je Zulimova lukavost i Ivanova naivnost. Osobno smatram da je u pitanju bila pohlepa.

Zulim se nije potpisivao na ugovore, nego isključivo Ivan Vukman, tako da, ako ti ugovori danas-sutra postanu predmet istrage, Zulim je čist. Vidi čuda! Segetska Komedija je na uvid dobila kopije ugovora, te smo iste proslijedili USKOK-uOvom prilikom se zahvaljujem pošiljatelju, te Vas sve ostale još jednom ohrabrujem i potičem da se ne bojite i šaljete.

Razlika u stvarnoj cijeni radova i cijena koju je Općina platila Zulim i Vukman su dijelili između sebe. Ivan Vukman je potpisivao i druge dokumente preko kojih je izvučeno puno novca, no o njima drugom prilikom. Kažu mi moji doušnici iz Općine da se i danas koristi njegov potpis, da je jako dobro uvježban.

Ivan Vukman si je sam sebi iskopao rupu.

Na krivi način si stekao ono što posjeduješ.

Za to ćeš odgovarati.

Iza rešetaka, s mnogim dojučerašnjim kolegama.

Segetska Komedija ti to obećava.

Primjedbe

  1. Ante Rogulj je zavrsija kurs skelara u brodogradilistu J. L. Mosor Trogir. On nema zavrsenu srednju skolu. Amen

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar