Pustošenje "Hotela Medena"

Prije nove priče bi samo želio zahvaliti na mnoštvu priča koje su stigle na mail Segetske Komedije! Dio njih je već proslijeđen DORH-u, koji ih je velikodušno prihvatio. Za sve ostale, ako imate nešto, javite se na mail ili Facebook, bez straha. Anonimnost Vam je zajamčena.

Evo me konačno u mom Segetu.
Došao je novi petak, 1. svibnja i dan odmora. No, pravda nikada ne odmara, tako da je Segetska Komedija primorana pisati i danas.

Toliko potencijala...
U Seget sam došao jučer popodne i uvjerio sam se da je Seget ružniji no ikada. Da se još bolje uvjerim, nakon ručka sam se zaputio ulicama Segeta, kao i “šetnicom” Selo-Medena.

Kako sam i očekivao, putem sam se susretao s raznim Zulimovim ljudima koji su na mene djelovali laksativno. Sama njihova pojava mi je bila previše. Navodno im je naloženo da provjeravaju sve osobe koje se zadržavaju na svojim balkonima i imaju automobilske registracije ZG, te da to brzo prijave Zulimu.

Bez pardona sam se zaputio svojoj kući.

Predvečer, uz pogled na more, sam počeo pisati novu priču za Segetsku Komediju. Već sam sve osmislio u glavi i bio sam spreman za pisanje.

No, tijekom pisanja sam dobio mail koji me je zaintrigirao.

Pročitavši ga, ostao sam bez teksta i brzo kontaktirao pošiljatelj; pitao ga je li to sve istina, te može li mi to potvrditi. Na sve mi je odgovorio potvrdno, pružio valjane dokaze, a na meni je da s Vama sada podijelim ovu priču.

Iako sam prošli tjedan, od kada se saznalo da iza Segetske Komedije ne stoji SDP, dobio razne kritike, to nije umanjilo moju potrebu da danas ponovno pišem o SDP-u. Nešto svježe i nešto novo, što se dešava iza očiju javnosti.

Riječ je konkretno o NO hotela Medena. Nažalost u lošem kontekstu.

Naime, kako imam informacije NO hotela Medena, na čelu s Ivanom Vukmanom – Forgasom je našao zajednički jezik s Vinkom Zulimom i u pripremi je jedna velika pljačka, dok se još može. Treba iskoristiti ovo vrijeme maksimalno da se još nešto utrpa u džep!

Na zadnjoj sjednici NO hotela Medena na kraju sastanka Ivan Vukman - Forgas je zatražio da se raspiše natječaj za novog direktora hotela.

Nadzorni odbor u kojem SDP ima većinu je izglasao njegov prijedlog i natječaj je raspisan jučer.

Jakov Validžić je ostao zatečen i nije mu bilo jasno odakle i zašto to sada.

Da stvar bude zanimljivija, kontaktirao sam ljude koji su povezani s Dankom Končarom. Oni su mi rekli da podržavaju Jakova Validžića kao direktora, te da je besmisleno da dolazi novi direktor dva mjeseca prije nego ga preuzme Danko Končar. Drugim riječima, nema potrebe za natječajem ni novim direktorom.

Jedino ovi genijalci u NO smatraju da je potrebno dovoditi novog direktora.

Nastavio sam istraživati, nazivati svoje ljude i veze, te sam došao do informacija da je Jakov Validžić jedan od ljudi koji smetaju Vinku Zulimu, te da je cijela stvara dogovorena s Nadzornim odborom kako bi se Validžića maklo s trenutne pozicije direktora. 
Vinko Zulim želi napraviti maksimalnu štetu dok još ima nekakvu prividnu moć.

Također, plaćena je izdašna naknada za ovaj posao.

Novi kandidat koji dolazi na mjesto Jakova Validžića mi je (za sada) nepoznata stvar.
No cijela stvar oko njega je poprilično jasna.
Imamo dva moguća ishoda ove situacije.

Biramo između dva velika zla!

1. Jakov Validžić se izvuče, što je ovaj put izuzetno teško, pogotovo ako se prisjetimo situacije 2005. i dogovora s Viljcem

2. Situacija je još gora. Jakov Validžić gubi izbore, dolazi novi direktor koji je poslušnik Zulima ili ekipe iz SDP-a, možda i zajednički čovjek. Čovjek koji dolazi na njegovo mjesto potpisuje menadžerski ugovor na minimalni rok od 5 godina.

Nakon privatizacije on ili ostaje (i biva u službi gore navedenih) ili se s njim raskida ugovor i isplaćuje mu se otpremnina koja je s njim potpisana ugovorom o radu (a obično je u pitanju ogroman iznos, jer se radi o direktorskom mjestu), iako je radio 2 cca mjeseca.

U oba slučaja se događa velika pljačka hotela Medena ako novi direktor ostane i godinama bude izvlačio novac ili za jedne ili za druge ili ako dobije otpremninu nakon par mjeseci rada, koju navedeni dijele između sebe.

Dragi moji čitatelji, pogledajte Vi što se dešava iza očiju javnosti.

Jadna naša Medena.
Svi su oni jedni protiv drugih, ali kada dođe do situacije gdje se može omastiti svoj brk, tu su svi jednaki. 
Na kraju se uvijek  pronađe zajednički jezik, a to je novac.

Iz hotela Medena su izvučeni ogromni novci, a taj novac je hotel trebao koristiti za zapošljavanje ljudi i mogao je/trebao biti među liderima lokalnog gospodarstva.

Hotel Medena ima sve. Lokaciju, potencijal, sunce, more... Jedino što trenutno ima su nesposobni i pohlepni ljude koji kradu gdje god stignu.

Nemojte misliti da branim Jakova Validžića, ne, ne branim ga.

Ima i on putra na glavi i sigurno će dobiti svojih 5 minuta slave na Segetskoj Komediji.

Ovo sam morao objaviti, jer se ova stvar odvija prebrzo i u relativnoj tišini, a nisam mogao šutjeti.

Ako i prođe ovaj plan interesnih skupina, drago mi je da će javnost biti upoznata s pozadinom priče.

Također čujem da su se pojedinci kojima nismo spominjali imena u prošloj priči prepoznali te da su u stresnoj situaciji.

Ne trebate biti pod stresom.

Ohladite se.

Sve će biti u redu.

Štetu ste napravili, a za nju ćete i odgovarati.

Što se prije pomirite, bit će vam lakše.

Primjedbe