Zatišje pred buru

Šetajući po Medenoj, pazeći da ne padnem u more (zbog ne postojanja rasvjete), razmišljao sam o Segetu. O njegovoj sadašnjoj situaciji, a posebno o budućnosti. Predugo smo živjeli u prošlosti i vrijeme je da se okrene nova stranica u 451 godini postojanja našeg "malog mista". Usput sam namjeravao posjetiti sve one koji su dobili "Zulimovu koncesiju" i podržati ih u budućnost, jer im naredno životno razdoblje neće biti ugodno.

Čekajte, sada ću vam reć sva imena! Jeste sigurni da ne želite koju kunu?

Vinko Zulim vas je izdao. Svi ste izdani, svi vi koji ste do jučer ljubili tlo kojim je hodao.

Pošto obraz i savjest ionako nemate, moje riječi vas neće puno smetati.

Doduše, pisana prijava bi vas mogla zasmetati, ali neću vas zamarati. Kada dođe, znat ćete.

Tek ćete tada shvatiti koju ste pogrešku napravili kada ste potpisali ugovor s vragom.

Preskačući rupe koje su nastale u šetnici, sjetio sam se informacije koja je prije par dana stigla u našu redakciju.

Oko načelnikove kuće patroliraju vozila. Policajci u civilu.
Zašto se policija mota oko jednog tako poštenog i dobrog čovjeka?


Rješenje je jednostavno:

Netko je shvatio da se u Segetu previše krade i KONAČNO se nešto sprema za Vinka Zulima. U pitanju nisu nikakvi bomboni, darovi ni čokolade, nego OPTUŽNICA.

Optužnica je napisana.
Nad Zulimom je obavljen nadzor.

Svjedoci su ispitani.

KONAČNO dolaze bolja vremena za naš Seget.


Šuška se da je trenutak uhićenja blizu. 

Općina dijeli!
Moj šampanjac samo čeka da ga otvorim.
Bit će slavlja i veselja.
Par dana.
Godišnji mi je već odobren.

Ali postavlja se iduće pitanje.


Što kada Zulima odvedu? Hoće li njegovi "ostatci ostataka" nastaviti hrabro voditi općinu i braniti je od komunista? Ako se to desi, nismo ništa napravili.


Kako sam i gore spomenuo, netko se pobrinuo da se na vas genijalce ne zaboravi.
Nitko drugi nego vaš Vinko Zulim.

Da, dobro ste me čuli.

Vinko Zulim je progovorio ispred PNUSKOK-a u zamjenu za manju kaznu (njega ni Bog više ne može spasiti).
Izdao je sve koji su surađivali s njim.

Svi vi, koji ste u bilo kojem trenutku dobili koncesiju od njega, novac, zemljište, asfaltirani put, rasvjetu...
Je li vam neugodno? Osjećate li nekakvu nervozu i zatišje pred buru?

Netko bi vam brzo mogao pokucati na vrata.
Pokušajte spavati mirno, izazivam vas!

Jeste li stvarno mislili da sav pošten narod koji nije glasovao za Zulima i koji nije obavljao mutne poslove za njega su budale?
Zar ste stvarno mislili da će Zulim zauvijek ostati u Segetu i da vas pravda nikada neće dostići?


Jedva čekam naredno razdoblje kada će se svi odjednom ograđivati od Vinka Zulima i uvjeravati nas sve da vas je on silio da glasate za njega.

Imena imam. Samo se probajte ograditi od njega.
Spomenut ću vas.
Vi ste za mene obični kriminalci.


Svi vi ostali, koji ste se suprotstavili teroru HDZ-a i Vinku Zulimu u Segetu, imate moje poštovanje i naklon do poda.

I kao šećer na kraju, pripremaju se i uhićenja osoba iz županijskog HDZ-a.

Segetski poglavari za koji dan.
Domino efekt! Ljudi padaju i nastavit će padati. Tko zna tko će sve biti uhvaćen u narednih nekoliko dana, tjedana ili možda mjeseci.

Naravno, ponovno se postavlja pitanje odakle Segetskoj Komediji sav ovaj materijal i informacije?

Vjerovali ili ne, ali članovi HDZ-a iz županije su mi dragovoljno udijelili sve ove informacije (čija imena neću spominjati, jer poštujem njihovu anonimnost).

"Dosta nam je Vinka Zulima." anonimac broj 1.
"Šteti nam ugledu stranke." anonimac broj 2.

Prošavši pokraj nedovršene vile u Medenoj dragog nam načelnika shvatio sam da smo tek prošli jedan mali dio puta.

Kada popijemo šampanjac i proveselimo se, shvatit ćemo da je dio puta prijeđen, a dio (bojim se onaj teži) nas tek čeka.

Segetska Komedija će o tome pisati kada bude vrijeme i mjesto.

Sada se ne zamarajte time.

Veselite se i čekajte...

Primjedbe