Rekonstrukcija

Prije tjedan dana sam napisao jedan post koji je od mene tražen da bude skinut. Iako sam navikao na prijetnje, gotovo svakodnevno, ovog puta sam to morao učiniti. Prijetnja nije bila upućena meni, već nekolicini ljudi koji nemaju veze sa Segetskom Komedijom

S obzirom na to da mi nije u interesu da se nevini osuđuju i da se netko kiti mojim perjem i mojim radom, obrisao sam post, uzeo pauzu od tjedan dan i razmišljao kako i što dalje učiniti.

Uzevši u obzir da je Segetska Komedija u kratkom roku zadobila veliku popularnost, odlučio sam nastaviti s radom. Ovaj put još odlučnije i još bolje.

Sve osobe za koje sam čuo da su optužene, možete odmah otpisati.

Segetska Komedija je u tjedan dana odmora iz jednine prešla u množinu. U pitanju su ljudi (uključujući i mene) koje do sada niste vidjeli u politici niti su bili na izborima u Segetu

Svaki petak ćemo se boriti za istinu u Segetu. Dok je Vinko Zulim na vlasti, a i po potrebi nakon njega.
Pronađi uljeza
No, ostavimo sada Segetsku Komediju i bacimo se malo na posao. Danas je na dnevnom redu jedna simpatična anegdota iz predizborne kampanje. U vrijeme izbora, Kolinda Grabar-Kitarović je posjetila sva mjesta Lijepe naše. Sva mjesta osim Segeta.

“Danas je veliki dan”, pomislio je Vinko Zulim

“Danas Kolinda dolazi u naše malo misto… Možda da malo asfaltiramo nešto? Hmm.
Radije ne, to ćemo na izborima potrošit.” zaključio je Vinko.
Možda me ne primijete... 
Obukavši svoje najbolje Armani (šivano za Kolindin dolazak) odijelo, ponosno je vozeći svoje auto, gledao ljepote Segetasvoje firme.

Kada se pojavio pred najljepšom zgradom općine u okolici, s osmijehom na licima su ga dočekali njegovi vjerni prijatelji i dugogodišnji borci za pravdu: Boke, Župa i Brico.

Dakako, u svojim Armani odijelima.
“Jel' sve spremno?” upita Vinko Zulim svoje vjerne drugove.
Čvrsto prisežem da neću više krasti Općinu Seget!

“Dabome.” odgovore kao jedan.

Ana Tomaš je upravo lijepila plakate i nosila zastavice.  Organiziranost ju je uvijek krasila. Boke, kao pravi gospodin joj je pomogao.

Brico je potvrdio na (novi) mobitel da se janje stavi peć. Prolazile su sekunde, minute, pa polako i satovi.
Kolinda ne dolazi!” uzviknuo je pomalo rastresen Župa.

Kako Vinko Zulim uvijek ima "as" u rukavu, odlučio je da će sva banda u kombiju otići organizirano u Split .

Pravo pitanje je zašto se Kolinda nije pojavila u Segetu? Krivac je Nova TV i ekipa iz Provjerenog (a možda i Segetska Komedija).

Čak je Vinko Zulim na kraju izbačen s donatorske večere u Splitu. Iz Zagreba također. 
Jednostavno ga ni njegovi više ne vole. Gospođa Kolinda je rekla: “Nemojte da mi taj luđak slučajno dođe u dvoranu!” 
Gdje je Vinko?
Kako na slikama možemo vidjeti njegovu lijepu glavicu, činjenica je da se pojavio u dvorani, ali ne zadugo, jer je iz iste izbačen. I što učiniti kada vas se i HDZ odrekne?

Postati još bolji u vođenju svoje male firme.

Primjedbe