Rezervacija

Nedjelja, 28. 12. 2014. bio je dan kao i svaki drugi. Jedina razlika je bila što se biralo za predsjednika/predsjednicu Lijepe naše. 

Izbor je kakav je, ali treba odabrati najmanje zlo. Dakako, veće zlo je bila gospođa Kolinda Grabar-Kitarović.

Situacija u Segetu je bila (očekivano) sljedeća:

Kolinda Grabar-Kitarović: 1327 (52,72%)
Ivo Josipović: 633 (25,15%)
Ivan Vilibor Sinčić: 291 glas (11,56%)
Milan Kujundžić: 216 glas (8,58%)

Moj idealni predsjednik.

Situacija je bila slična i na izborima za članove u Europski parlament.

Zamislite tu farsu oko naših izbora - Birališta se otvaraju u 7:00. Zulimovi ljudi izađu ispred jedinog ulaza u zgradu općine i stoje na vratima. 

Sve potencijalne birače koji su prije za 200 kn i/ili bakalar (čujem da su neki "padali" i na kekse "Domaćica") glasovali na lokalnim izborima za svemoćnu "Hrvatsku demonsku zajednicu" zaustave i pitaju znaju li za koga glasuu.

"Naravno", odgovori ponosni Hrvat, "neću valjda za komuniste!"

Ipak, kakav god da je izbor, moram ispuniti svoju građansku dužnost.
Na ulaznim vratima me dočeka nešto što još nisam vidio, jer općinu izbjegavam kao crnog vraga.

Crnim sprejem, napisano "REZERVIRANO" na neasfaltiranom putu točno na ulaz  u općinu.

U nedostatku bolje slike, prilažem iduću u slučaju da mi ne vjerujete:


Ulaskom kroz vrata imam dva odabira (ili ipak tri - mogu se vratiti i još se malo smijati crnom spreju).

S lijeve strane i desne strane su skale, za različite adrese.

Ispred mene je zalijepljen ogroman plakat Kolinde Grabar-Kitarović. Stojim na mjestu, ona me i dalje gleda. 

Ako to nije kršenje izborne šutnje onda ne znam što je!

Nešto u ovom stilu.

Gdje su GONG-ovci kad ih trebaš? Ionako su beskorisni. Nikada nisu ništa u Segetu napravili, a već godina se tu pred izbore maše pištoljima i prijetnjama.

Par puta sam im prijavio kršenje nepravilnosti. Jednom su mi poklopili, a jednom su rekli da oni tu ništa ne mogu.

Obavio sam svoju građansku dužnost i srce mi je bilo na mjestu.

Kada sam krenuo staviti svoj papirić u glasačku kutiju, jedan idiot mi je prepriječio put. Ispred mene, promatrača i biračkog odbora ponosno je zaokružio za svoju miljenicu i štićenicu Vinka Zulima.

HDZ-a je sigurno ponosan na tvoju gestu.

Primjedbe