Infrastruktura

Što više razmišljam o čemu prije pisati kada je u pitanju vlast HDZ-a u Segetu, to me veća glavobolja hvata.

Zbog toga sam odlučio danas izostaviti sva moguća imena i brojeve, te sagledati problem koji muči cijeli naš Seget zadnja tri desetljeća.

Današnja tema je infrastruktura (i naravno Vinko Zulim).


Evo, baš mi je prije par dana javljeno da su u Segetu konačno uvezeni, pod visokim pokroviteljstvom Vinka Zulima ekološki kontejneri, na kojima piše Općina Seget.


Uz standardne metalne iz 1960-ih godina, ovi novi daju dašak života i ljubavi prema Segetu!


Ekološki kontejneri su morali biti postavljeni, pa su se zato i pojavili preko noći. Do sada su na kontejnerima bili zalijepljene naljepnice za staklo, papir i plastiku. Naravno nitko se toga nije držao i iz kontejnera je virilo sve osim gore navedenih.

Priznajem da je Seget jedino mjesto gdje sam to vidio. Vinko Zulim je uistinu inovativan.

Znate, ako namjeravate gledati kontejnere, preporučujem vam da ih pogledate preko dana. Baš sam jučer dobio sliku kontejnera koja je uslikana preko noći. Nažalost, dragi fotograf nije smio koristiti blic jer budne oči promatraju sve, pa ćete morati upregnuti oči da bi vidjeli obrise kontejnera, rasvjeta tu noć nešto nije radila. 


Najnoviji kontejneri

A propos rasvjete, ona je isto na nivou. 

Kada sam zadnji put bio u Segetu (prije par mjeseci) sjećam se da sam u Medenoj morao paziti da ne izgubim živu glavu dok sam prolazio po noći, jer je put bio toliko dobro osvijetljen da me je svjetlo zaslijepiloBaš se sad pripremaju neki novi radovi gdje će se postaviti solarna rasvjeta umjesto one standardne drvene segetske. Tamo pred izbore (eventualno)Pošto su izbori tek za par godina, rasvjeta je za sada izuzetno nepotrebna i slažem se općinom da je bolje podijeliti tisuće kuna na odbore za prirodne nepogode.

Ruku na srce, da se tsunami desi, Župa bi nas spasio.
Javna rasvjeta sigurno ne bi.

Također, Seget je dobio novu tablu "Seget Donji". Priznajem da će mi nedostajati ono srce koje je s vremenom izblijedilo. Nacrtao ga je neki huligan koji je ljubav pronašao u Segetu, ali mu ljubav nije bila uzvraćena.

Na cesti su se pojavili najnoviji znakovi koji upozoravaju na djecu koja neoprezno pretrčavaju svakodnevno preko ceste.

Svaki dan Bogu zahvalim na ovim divnim ljudima koji toliko brinu o našoj djeci. Uz svu već opisanu gardu "anđela" u školi, siguran sam da ćemo za petnaestak godina imati Seget prepun inženjera, arhitekata i pravnika (s pravim diplomama, dakako). 

Do 2067. će se u Segetu napraviti dvorana i proširiti školu.

A tek ona dva semafora koji mi izmame osmijeh na lice svaki put kada vozim 50 i kada me upozori da se pali crveno svijetlo...

Oni također, kao i svi u Općini Seget smatraju da sve treba polako uzeti i ne treba žuriti u životu.

A tek segetske ceste.

Rupe na svakom koraku, ne možete ih izbjeći. Kada sam se vozio po jednoj od sporednih "ulica", morao sam zaobilaziti rupe. 
Imao sam dojam da vozim slalom. 

U slučaju da ne zaobiđete rupe, lako bi vam se moglo desiti da vam auto ostane u cesti.

Otprilike 70% ceste je u ovakvom stanju.

Iako se Seget ubrzano približava turističkoj sezoni, apsolutno ništa nije napravljeno da bi se poboljšao turizam u Segetu.

Turisti koji dođu u Seget dolaze samo radi mora kad je općina nesposobna išta drugo pružiti. Ponekad se pitam zašto turisti dolaze tu. Možda ne znaju za bolje? 

A Seget može toliko bolje...

Sva ova infrastruktura se tiče Segeta Donjeg i Seget Vranjice.
Vjerovali ili ne, ali situacija je u Bristivici, Ljubitovici, Prapatnici i Segetu Gornjem je još gora. 

O tome drugom prilikom.

Kako smo već prije tjedan dana pisali, u 24sata je izašao članak o novcu općinskih načelnika i sada ga možete na internetu pročitati.

Evo što su 24sata napisala za Vinka.

Vinko Zulim, najplaćeniji općinski načelnik, prijavio je u svojim imovinskim karticama samo par pištolja. Zulim vodi općinu Seget pored Trogira već 22 godine. Na listi najplaćenijih pretiču ga samo oni koji su ujedno i saborski zastupnici pa mogu računati na izdašan novac iz državnog proračuna.


Nažalost, kako smo svi već upućeni u situaciju, Vinko Zulim nije još u saboru. Ali bude. Pomolite se za njega, nije mu lako i želimo da dođe u sabor u što kraćem vremenu da spasi našu državu svojim stručnim pravničkim sposobnostima.

(za veću rezoluciju)
A kada već prilažemo svi, evo i imovinsko stanje Vinka Zulima (odnosno onog što je prijavio)?

Imovinsko stanje našeg načelnika je slabo.
Jedva jadan uspije.
Znate li da je prebivalište Vinka Zulima u Segetu Donjem?

Što se njegovih stručnih poslova tiče Zulim je obavljao iduće:

Radio je u "Elektri Trogir" kao najobičniji službenik u razdoblju od 1978. - 1993. godine. Nakon toga je napravio puč o kojem smo već više puta pričali te iste 1993. godine.

Osim toga bio je i član nadzornog odbora od 2005. - 2008. godine u Apartmanima "Medena". O tome smo također pričali.

Tu je također bio izuzetno uspješan.



(za veću rezoluciju)
Ali ono što mene najviše fascinira i tjera na razmišljanje o požrtvovnosti je njegovih 491 dan u ratu koje je proveo uz sav ovaj posao kao običan službenik, do faze buntovništva Sex Pistolsa i njegovog puča te trenutačne vladavine kao Luj XIV.

"Seget, to sam ja."
 - Vinko Zulim

Što se njegove imovine tiče, ne postoje nikakve nekretnine i ne postoje nikakve pokretnine.

Pištolji koje je naveo su lovački pištolj zbrojovka 7226 M, lovačka puška mauser zbrojovka 164104 i lovačka puška IŽ 4273.

Sve ovo je stekao nasljedstvom. Tržišna vrijednost je dakako 0,00 knOni imaju sentimentalnu vrijednost koju nosi još iz vremena Domovinskog rata

Baš je velika ličnost taj Vinko Zulim.

Primjedbe