Kompleksi

Prije današnjeg pisanja, želio bi malo razjasniti situaciju o mom identitetu.
Ne želim da se nekom oduzme zemlja ili da mu se razbije ono malo svjetla što mu je ostalo ispred kuće.

Od priča koje čujem i informacija koje svakodnevno pristižu, Vinkovi ljudi (koje ovom prilikom pozdravljam i želim puno uspjeha u daljnjem radu), su na krivom tragu.
Pošto želim svima dobro, a njima najviše pomoći ću vam u istrazi.

Ne živim u Segetu. U zadnje vrijeme češće dolazim u Seget, a tu ljetujem. U Segetu imam jako puno prijatelja i rodbine, ali moja uža obitelj je davno odselila. Razlozi nisu važni. Kada svrgnemo Zulima, razmislit ću o povratku u moj Seget.

Već dugo trpim sve što se ovdje događa i olako sam gledao na sve ovo, jer sam razmišljao da će se to sve riješiti samo od sebe.  Odlučio sam stvari uzeti u svoje ruke.

Početne informacije koje sam pisao su uglavnom bile ili na internetu ili po raznoraznim novinama, a s vremenom su počele pristizati informacije sa svih strana. Iznenadili bi ste se tko su sve ljudi koji mi šalju informacije - bivši i trenutni članovi HDZ-a i SDP-a, ali i politički neaktivne osobe, osobe od kojih bi zadnjih očekivali da vam daju neke informacije. 

Informacije mi daju i neki ljudi koje sam javno prozvao na ovom blogu.

Voda im je došla do grla i savjest je proradila.  Kap koja je prelila čašu je ta bahatost koju sam vidio i osjećao u Segetu. Devedesetih godina sam bio u Domovinskom ratu, na raznim bojištima, a danas jedva imam potvrdu da sam bio, dok moj "ratni drug", Vinko Zulim nije bio nigdje i uživa status ratnog invalida.

Sve ovo pišem jer, ako institucije ne rade svoj posao, barem da mještanima Segeta, a i šire otvorim oči i da konačno saznaju pravu istinu, te da dva puta razmisle za koga glasuju i kako se njihov novac troši.

Moje ime je nevažno. Imam suradnike, ali moj identitet će ostati anoniman.

S puno ljudi sam u kontaktu (potencijalna nova lista, o kojoj sam već pričao). Javno ću lobirati za koga treba i za koga ne treba glasovati na budućim izborima, ali o tome svakako naknadno.

Uz sve to, toliko ljudi mi svakodnevno na Facebook i na mail šalju poruke podrške i s nestrpljenjem očekuju nove informacije. Na tome im zahvaljujem. Vjerujte mi, nije lako pisati o ovim stvarima.

No, pređimo na pravu stvar i ostavimo se špekulacija.

BOŽIDAR PAVKOVIĆ - BOKE

Samo probajte pisati o meni i 
mojoj erektilnoj disfunkciji!
Već smo u proračunu spominjali gospodina Božidara Pavkovića - Boku, kojem je uplaćen novac od 100.000,00 kn za njegovu firmu PŠU SIDRO. Nažalost, to nije jedina "afera" koja se veže za njegovu pojavu.

Uz ime Božidar Pavković vezuje se riječi lopovluk i novac, inteligencija mu i nije baš blizak pojam. 

Tisuće i tisuće kuna su oprane preko njegovog imena, a on je i dalje drugi čovjek nakon Vinka Zulima? Ili treći? 

Nisam siguran, ali znam da će biti borbe za prevlasti u Segetu nakon Vinkovog odlaskaDakako, ako Ana Tomaš i Boke prežive PNUSKOK.

Boke je komunalac, po potrebi predsjednik raznoraznih udruga, a uz sve to pronalazi vremena za vođenje odbora i vijeća. On je čovjek kojemu se morate obratiti u bilo kojem trenutku kada vam je potrebno oprati neki novac. Uzima proviziju od 38%. Priča se da je i u optužnici PNUSKOK-a Split, a svoje penzionerske dane će kratiti iza rešetaka. Ono što me posebno oduševljava je njegova angažiranost za izradom trećeg mosta do Čiova. Evo, pošto je nedavno konačno odobren novi most Trogir-Čiovo, morate biti svjesni da je ovaj gospodin iz Segeta ispred svog vremena i on odavno planira napraviti most Seget-Čiovo. To radi tako da nasipa plažu ispred svojih objekata. Plaža je svakim danom sve duža i duža. Bez dozvole.

Kuća u kojoj živi je nadograđena, baš u vrijeme legalizacije, kao i objekt koji posjeduje u selu. Taj objekt je legaliziran s mogućnošću nadogradnje. Tu će Boke raditi apartmane. Pitanje za koga, jer potomke nema. Kriva je erektilna disfunkcija. Potvrdila njegova žena. 

Ne znam koga više žaliti, nju ili njega.

RADOSLAV RADE MUŠTRA
Sjećam se vremena prije rata kada smo se smijali njegovim ispadima. Šetao je Segetom i vikao: "Dok je druga Tita, ja se ne bojim!"
Držao je Titovu sliku u kući, bio je član komunističke partije Jugoslavije, a onda preko noći Titovu sliku zamjenjuje Tuđmanovom i postaje HDZ-ovac.
Odjednom ste ga mogli vidjeti kako govori: "Dok je Tuđmana, ja se ne bojim!"
Odlazi u "rat", a dane provedene u MORH-u provodi na izvidnici u Gornjem Segetu. Time je sve rečeno. Što je zanimljivo kod gospodina Radoslava?




Inače mi stvarno nije važno tko s kim živi i kako živi, ali ovaj Vinkov pas živi sa svojom nevjenčanom suprugom Desankom, koja se također Muštra, a to joj je djevojačko prezime.

Nisu se vjenčali nego su živjeli skupa (sretan "brak") i u toj zajednici se rađa četvero divne djece. Ono zbog čega ovo spominjem je idući problem.

Naime, i Radoslav i Desanka su se Općini Seget prijavili kao samohrani roditelj i traže naknadu za samohrane roditelje. 

Za svako dijete su primali dvostruku naknadu. Probajte malo razmisliti koliko novca je tu razbacano. Ako mislite da je to najveći apsurd koji bi spomenu kod Radoslava, varate se. Segetski Don Quijote od Općine mjesečno dobiva i dodatnih 1.800,00 knTaj novac mu ide zbog OTEŽANIH UVJETA ŽIVOTA, jer živi u neposrednoj blizini vjetrenjača koje negativno utječu na njegov kvalitetan životni stil.  Jedini u cijelom Segetu dobiva tu naknadu. Iako je to već postalo normalno za svakog odanog psa, ne smijemo zaboraviti ni vijećničke naknade i naknade za raznorazne odbore. 

RADE ALAJBEG
Malo prije su 4 bile  tu!
Neću lagati, ali njegova pojava mi nije nikako draga. Njegova obitelj Općinu Seget košta malo bogatstvo!
Žena mu je konobarica/knjigovođa na platnoj listi drage nam Općine.
Rade je specifičan po tome što mu djeca rade kao bobiji tijekom ljeta.
Njihov rad je dosta težak, moraju većinu vremena provesti sjedeći na stanici ispred Općine. Pošto je jako iskompleksiran i željan novca, Rade Alajbeg ljeti čuva objekte na plaži Medena i to na jednostavan način da svi koji su dobili koncesiju od Vinka moraju angažirati Radu kao čuvara, inače bi se koncesijska dozvola mogla zakomplicirati i prijeći na nekog drugog.  Tako vam to u Segetu funkcionira. 

Vjerujem da će Rade brzo svratiti do Bilica. Malo na hlađenje.

NENAD NENO GRGA

Tog gospodina ste na par trenutaka mogli vidjeti u "Provjerenom", on je novinarima vikao:"Sramite se!"
Ovako Nenad obavlja svoj posao - ležerno. 

Kada to čujete iz usta nekog tko je kao on, zapitate se ima li ljudska glupost i bahatost granice? Nema.
Lobist je za HDZ u općini Seget. S Josom Nekićemukrade barem 100 glasova u korist Vinka Zulima na izborima.
Gospodin koji izigrava ulogu segetske UDBE. Svoje radno mjesto koristi za prisluškivanje anti-zulimovaca (kojih je svaki dan sve više i više) na području Segeta, ali i šire.

Njegova obitelj živi u zagrljaju općine Seget, a on je po raznoraznim odborima, jer, zašto ne bi mogao? Kćer mu je u Turističkoj zajednici.

Dragi Nenade, srami se i ti.
IVICA IVICA


    Dok je 650.00,00 kn tu, sve je dobro!
Ivica je šef vatrogasaca u Seget.
U načelu, čovjek je dobar, ali ga je Zulim, "malo" prevario.
Naime, Vinko Zulim ga je poslao u školu za vatrogasce u Zagreb. 
Zulim je to sve financirao, i stavlja ga na mjesto šefa vatrogasaca SegetaNe pušta ga iz svog očinskog zagrljaja! Dakako, dok ne ode u RemetinacSamo će nažalost jadni Ivica također krenuti za njim, jer, treba nekako opravdati onih 650.000,00 kn koje idu kroz vatrogasce godišnje.  Paradoks je, što nemaju novca za registraciju kamiona, pa novac moraju skupljati među sobom. Vatrogascima plaće uredno kasne, oprema im je ili iz Drugog svjetskog rata, ili je uopće nemaju. Gdje odlazi tih 650.000,00 kn? Možda Ivica zna. Svakako će se morati izjasniti u uredima državnih institucija, jako brzo.

Kako?

Kako je došlo do razvoja ovakve situacije u jednom naizgled mirnom i tihom mjestu?
Zašto se ništa nije napravilo prije? Zašto ja moram pisati o ovome i zašto svakodnevno dobivam nove informacije i potporu od dobrih ljudi ovog mjesta?

Previše pitanja.

Ovo što ja pišem su uglavnom javne tajne, a ljude je strah i priznati da čitaju Segetsku Komediju, jer zemlja bi im lako mogla biti oduzeta, a Zulim bi im mogao zagorčati život.

Vrijeme straha i stihijske vladavine je pri kraju. 

Kako sam već i spomenuo, svi vi koji ste imali ikakve veze sa Zulimom ste u opasnosti. Ako ste uzeli ikakav novac koji se dijelio za izbore, loše vam se piše. Naime, "zajednicu svojih glasača" imaju i zapisano je koliko je novca kojoj obitelji pruženo. Ravno iz Općine sam dobio skeniranu listu, koju još neću objaviti, ali u slučaju potrebe, svakog dana bi i to moglo osvanuti na Segetskoj Komediji

Zato dragim mojim HDZ-ovcima iz Općine poručujem da dva puta razmisle je li im važnije saznati identitet Segetske Komedije ili im je važnije saznati vjernost svojih članova u Općini.

Primjedbe